2011. augusztus 23., kedd

Dög meleg van

Már napok óta dög meleg van. Most adok csak hálát Gazdianyujéknak, hogy levetkőztettek. Sokkal jobban bírom, mint a legutóbb. Az előbb hallottam Gazdiaputól, kinn az erkélyen 42 fok van, a lakásban "csak" 31.

Itt látszik a "Bokrosságom"
Kinn illegettem magam az előszobai tükör előtt. Szerencsére megállapítottam, hogy már nem is vagyok olyan kövér. Úgy látszik, jót tesznek az esti futások póráz nélkül. Egész szép kis kutyalány lettem, kezdek megbékélni magammal. Csak a szemöldököm! Nagykisgazdi, az egyik esti séta idején azzal viccelt, hogy leginkább Bokros Lajosra hasonlítok ezzel a buja szőrpamaccsal meg a bajuszommal. Akkor gondoljátok el, mi lehet a "Bokros csomag", amit magam mögött hagyok?

Most éppen Gazdianyu ágyán heverek, lustán, elnyúlva. Papucsa a közelemben, hiába balhézik miatta! Nem rágom, csak olyan jó, hogy érzem a szagát! Az előbb Gazdiapu odasündörgött mellém és megcirógatott. Én erre elkezdtem a kezét rágcsálni. Imádom ezt a játékot. Ő kedvesen hozzám bújik, én pedig elkezdem szekálni a simogató kezét. Ebből mindig őrült játszás lesz. Ő kedvesen visong, hogy Aúúúú, Fifiiiiii! Naaaaa ez fááááj! Én erre még lelkesebben támadok, amíg meg nem unjuk. Most a telefon szakította félbe a játszásdit. Gazdianyu hívott, hogy nála sincs hideg és kérdezte, hogyan bírjuk itthon? Azért irigyelem. Ott az irodájában a klíma csak kellemesebb időt csinál, mint ami itthon van!

Várom a szerelmemet
Ja! Most jut eszembe, vannak új pajtásaim. Van egy kopó, akit Tordának hívnak és Benji, a törpe spicc. Ezenkívül van még egy kutyus - ő is fiú -, akinek nem tudom a nevét, de Gazdiapu úgy hívja: a Vörös Fifi. Kicsit hasonlít rám, mármint az előző fazonomra, és olyan szép hegyeseket tud pisilni, mikor meglát! Sajnos mindig közénk áll a kerítés!

A kisgazdik megakarnak fürdetni, hogy jobban bírjam a meleget. Könyörgöm! Én nagyon bírom, nem kell engem a kádba dugni! Nem mondom! Ha Velencén lennénk és sem vetnék meg egy kis lubickolást, de a kádban!? Azért az nem az igazi! Most jól bebújtam Gazdiapu alá, hogy ne érjenek el, sőt, ne is lássanak! Remélem a Főnök lebeszéli őket erről a kis csínyről!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése