2011. július 13., szerda

Nevelem a Gazdikat

Nem tudom honnan ez a nagy pökhendiség az emberek részéről. Azt hiszik, hogy mindent tudnak, mindent jobban tudnak. Nem értik, hogy mi kutyák ösztönlények vagyunk. Tudom, hogy az nem baj, ha van rendszer az életünkben, jó ha tudom mikorra időzítsem a pisilést, kakilást, sőt, az éhséget is. De az még is csak sok, hogy nem veszik figyelembe az én igényeimet! Odáig fajult a dolog, hogy Gazgianyu le lustakutyázott! Engem! Aki állandóan úgy alszom,hogy a fülem nyitva és óvom, őket mindentől.

Napok óta bundarohasztó hőség van, én napközben a Gazdiapu számítógépe alatt szenvedek, minimálisra korlátozva a mozgásomat, nehogy gutaütést kapjak. Ők meg állandóan odajönnek, hogy élek-e még, meg hívogatnak játszani, meg hogy feküdjek melléjük az ágyra. De ők is csak egyik oldalukról dőlnek a másikra, és nagyokat fújtatva közlekednek a lakásban, ha már mindenáron menniük kell. És akkor még én vagyok a lusta kutya, mi? Pedig amikor a postás csönget ( mindig kétszer, de tényleg!) én azonnal cefetül őrizni kezdem a lakást akár milyen mélyen alszom is! 

De azért úgy látom van értelme, hogy süketnek tetetem magam. A rendszeres séta déli szakasza déli két óráról áttevődött négy óra körülre, amikor már nincs akkora hőség. Gazdiapu nem is jön le velem, valamelyik Kisgazdit kéri e nemes feladatra. Mit mondjak? Megértem. Én se preferálom a déli mocorgást. Kár, hogy én nem küldhetek magam helyett senkit! Más! Végre hallottam, amint azt beszélték, hogy meg kell ezt a kis kutyust nyíratni! Nem mondhatnám, hogy oda vagyok a gondolatért, miszerint valaki lehúzza rólam a takarómat, ráadásul félek még belegondolni is, hogy ez még fürdéssel is jár, a hajbizgetőről nem is beszélve! De most az egyszer igazat kell adjak Gazdianyunak, akinek a fejéből kipattant ez az ötlet.

Kedves Gazdáim! Szeretném, ha nem vennétek rossz néven, ha néha úgy teszek, mintha nem hallanék és nem látnék. Higgyétek el ez nem önfejűség, csak érvényesíteni szeretném ösztönös jogaimat. Én minden körülmények között szeretlek Benneteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése