2013. január 2., szerda

Kalendárium

Na! Újra öregebbek lettünk egy évvel. Ezt Gazdiapu mondta tegnap éjjel, mikor legszebb álmomból ébresztett, hogy meglocsoljon egy kis forralt borral. Jól esett a törődés, főleg, hogy nem ömlött rám a cucc.
És tényleg. Már lassan két éve boldogítom családomat a jelenlétemmel. Mennyi minden történt is ez alatt az idő alatt! És még mindig nem utálnak! Sőt! Egyre inkább beleszólást kapok a családi történésekbe. Ott vagyok minden reggeli, déli és esti étkezésnél, ráadásul finom kajákat is kapok az asztal mellett. 

Tudom, sokan felhördülnek, hogy jújj, kutya az asztalnál! Igen! De azok nem ismernek engem. Fogalmuk sincs arról, milyen ellenállhatatlan tudok lenni, amint valamelyik gazdi ölébe fektetem a kis fejem és milyen átható pillantásokat tudok lövellni a malacsült irányába! Ráadásul úgy tudok kérni, hogy nincs az a beton szívű szörny, aki ellen tudna állni nekem, amint ültő helyemben a bal első mancsommal szalutálok.
Szilveszterre Gazdianyu vett egy új naptárat a konyha falára. Természetesen kutyásat! Ez két okból is érdekes. Egyrészt eddig naptárat csak márciusban szoktunk venni, mert addigra leértékelik, és mert karácsony tájékán annyi minden másra is kell a pénz. Másrészt viszont ez nem egy egyszerű kutyákat ábrázoló naptár, hanem az ember nevek mellett ott virítanak a kutya nevek is. Innen tudom, hogy az én névnapom január 5-én van. Azt nem tudom, hogy ez most jó vagy rossz, hogy miért is fontos a névnap, de olyan jó, hogy az én nevem is ki van nyomtatva. És ami a legfontosabb! Gazdiapuval ünnepelhetek együtt, aki két nappal később van feltüntetve ugyanott. És miután gazdi ajándékot szokott kapni ez okból, így joggal reménykedhetek, hogy én is kapok meglepcsit! Vagy nem? Én már ki is találtam mivel lepem meg őt! Félre tettem egy jó malaccsontot, majd azt dugom az ágyába. Vagy a cipőjébe? Majd még eldöntöm!

Drága mindenki!

Ezúton is szeretnék minden kutyának, gazdának, leendő gazdának, és mivel éppen nagyon ráérek minden egyéb állatnak boldog (nem bulldog) új évet, eledelben gazdag, egészséges és szeretet teljes környezetet kívánni. Akit pedig érdekel, hogy mikor van a nevenapja, hát írjon ide kommentet! Addig is BUÉK!

1 megjegyzés:

  1. Fifi! Neked és minden gazdidnak kívánok egészségben, szeretetben gazdag, nagyon boldog új évet és természetesen meglepcsis boldog névnapokat! Jutka

    VálaszTörlés