2012. március 5., hétfő

Végre!

A mai nappal véget értek szenvedéseim! Frissen vagyok fürdetve, nyírva, bodorítva és kullancstalanítva.
Amikor megérkeztem...
Reggel séta után elfeküdtem, ahogy szoktam. Ilyenkor nem igen zavar senki, esetleg a postás, de egyébként nyugi van. A fiúk iskolában, Gazdianyu dolgozik, Gazdiapu meg itthon tesz-vesz, de ő sosem zavar. Jól megvagyunk kettecskén. Ma viszont éppen csak elaludtam, mikor felhangzott az ismerős "menjünk" varázsige. Nem értettem sem az időpontot, sem az egészet, de azért nagy nehezen magamhoz tértem kómás álmomból. Gazdiapu már várt a pórázzal az ajtónál.
Amint kiléptünk a házból jobbra fordultam nagy rutinosan, azt hittem megyünk a közértbe. De nem. Balra és lefelé indultunk, ami még nem keltett bennem rossz érzést, hiszen arra is vannak boltok. Amikor túlhaladtunk a szokásos CBA-n is, még mindig nem gondoltam rosszra, mert arra van a Budagyöngye, ahol szintén meg szoktunk fordulni. Vidáman baktattam a gyönyörű napsütésben, ha tudtam volna, még fütyörészek is. Aztán befordultunk a fodrász utcájába. Itt egy kicsit elbizonytalanodtam, no de nem olyan családból származom én, hogy ez kedvem szegje! 
Addig nem is volt baj, amíg át nem léptük a kozmetika küszöbét. Na, onnantól zabszem effektus lépet hatályba és egy perc alatt ellihegtem egy kádnyi vizet. De a kislány aranyos volt és gyöngéd velem, ami feledtette pánikomat. Gazdiapu viszont rútul cserben hagyott, illetve az asztalon, és kisomfordált a szalonból. Ugyan sok puszit kaptam búcsúzóul, de ez akkor nem vigasztalt. Egész jól tűrtem a macerát, csak a hajszárítót próbáltam többször rendre utasítani, de hiába haraptam bele, nem akarta abbavégezni zümmögő tevékenységét, amit még el is viseltem volna, de a szelet azt már nem! Végül megérkezett Gazdiapu és egymás nyakába borultunk. Agyon dicsérgetett, hogy milyen szép, okos, türelmes kislány vagyok. Na ugye, hogy van aki észreveszi a valódi énemet! Hazafelé madarat lehetett volna fogatni velem. Büszkén riszáltam frissen borotvált fenekemet! Itthon aztán megkaptam a nyakamba a kullancs csöppeket és kész! Egy-két nap és mehetünk nyaralni - vagy nem??
...és amikor megjött Gazdiapu

Ui: Ha elfelejtette volna valaki, a kozmetika a Hűvösvölgyi úton van, Pepita névre hallgat és ha éppen nem csutakolnak, igen kellemes hely! Gyertek el ti is! Ja! És megtalálható ezen a néven a Facebookon is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése